Alla inlägg under oktober 2013

Av Linda T - 1 oktober 2013 23:09

Jag fattar inte....... hur kunde det bildas såååå mycket vätska?
Är hemma iallafall. Tills imorrn, sen åker vi till Linköping. De opererar henne på torsdag. Är ju jättebra att det gick så fort..... men jag är rädd. Så rädd.

De vet ännu inte om den är godartad eller ej. Vilket gör mig galen, men förstår att de inte kan se det förrän de öppnat henne.... MEN ÄNDÅ!!!

Av Linda T - 1 oktober 2013 05:37

Ligger här på en obekväm sjukhussäng, kunde sova några timmar. Emmie sover. Så fort de hade dragit slangen hon hade i magen kunde hon slappna av. De satte en påse över hålet ifall det skulle komma mer vätska. Hon hade ont av slangen, stack in från lite ovanför höften och in i magen. :'(
Runt sju liter vätska tappades hon på igår. Inte konstigt att hon inte kunnat äta.

Jag vill bara att allt ska vara över nu. Vill inte se henne lida.... hade jag kunnat hade jag flyttat över cystan till mig.

Min lilla lilla tjej.... hon är så liten just nu. Men så otroligt duktig och stark.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards